پوریاپوریا، تا این لحظه: 16 سال و 10 ماه و 2 روز سن داره
پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 29 روز سن داره

پوریا و پارسا

روز بابایی

کادوی پوریای مهربون وقدر شناسم به بابایی         در مکتب تو همیشه شاگردم من / دور از رخ تو همیشه پر دردم من در فصل بهار و روز استاد ببین / بی نور معلم این چنین زردم من . . .     با این گچ عشق تخته ی جانم زن / خطّی ز کلام خود به ایمانم زن صد درس در این کلاست آموخته ام / یک درس ز عشق جان ویرانم زن . . .             ...
14 ارديبهشت 1396

باغ آقاجون

جمعه بعدازظهر 8 اردیبهشت باغ آقا جون (پدر شوهر)مهربونم قربونش برم ان شا الله  همیشه زنده باشی اقاجون      جوجه کوچولوی پسرا توخونه قدیمی مون که متاسفانه بعد یه هفته تلف شد      ...

مسیر آخر

مسیر آخرمون شهر مقدس قم بود وطبق معمول مرکز رفاهی فرهنگیان وفسقلی های مامان که بعد از 15 روز مسافرت خستگی ازسرو روشون میباره  جاده قم سلفچگان      رستوران زنجان وصرف آخرین ناهار مسافرت    رستوران خانه معلم قم پارکینگ خانه معلم    پشه ها ی بندر عباس هم ازفندق مامان پذیرایی کردن نامردا   وخداحافظ مسافرت  ...
14 ارديبهشت 1396

یزد

نهم  و دهم عید هم رفتیم یزد واقعا که بهارش زیباست وشهر آروم و بی سرو صدا یی هس ومخصوصا که کل مسافرتمون ازهمه شهرهای شلوغ رد شده بودیم وبه یه شهر آروم رسیده بودیم واقعا خستگی در کردیم بامردم مهربون ومهمان نوازش که واقعا آدم دلش نمیاد از یزد دل بکنه         یه زور خونه قدیمی که رفتیم برای دیدنش منم اولین بارم بود که زور خونه رو ازنزدیک میدیدم خیلی برام جالب بود                  ...

قشم

هفتمین روز سال جدید رو رسیدیم به قشم  دوشب موندیم تو هتل ژیو پارک قشم          ساحل زیبای هتل با خرچنگ های جور واجور کلی بچه ها ذوق زده شدن          اتاق فسقلی ها توهتل که مشرف به دریا بود ومنظره زیبای دریا مخصوصا شبها واقعا تماشایی بود        فست فوت  بازار بزرگ بزرگ درگهان   ورودی بازار ومجتمع های تجاری بزرگ درگهان          ...

بندرعباس

پنجمین روز عید رسیدیم به بندر عباس قراربود دو روز بمونیم وبعد بریم قشم                          ...

پیش به سوی شیراز

دوم فروردین رسیدیم به شیراز اول تصمیم گرفتیم یه سر به عشایر شیراز بزنیم ولی متاسفانه یه کم بارندگی بود وجاده قدیمی مناسب نبود عشایر هم چادر های کمتری دایر کرده بودن ماهم بیخیال شدیم ورفتیم به طرف شیراز               تخت جمشید                      شاه چراغ (احمد بن موسی )         رستوران قوا...

اصفهان96

29 -اسفند رسیدیم به اصفهان شهرمحبوب بابایی وطبق معمول ازاونجایی که منو بابایی عاشق گل هستیم اولین مسیرمون باغ گلها بود                                                30 ام اسفند قبل ازسال تحویل رفتیم پل خواجو  ...

عید 96

سلامم را درصدف عشق میگذارم  تا رودخانه ی محبت  آن را به اقیانوس دلت برساند  با ارزوی سال ی پراز عشق وامید وسلامتی      27 اسفند سال 95 روز اول مسافرت ما به طرف قم        ناهار پارک زیبا ی ساوه          مرکز رفاهی فرهنگیان قم مقدس                                             ...

متفرقه

کلوچه زن دایی 6 ماهه شده        اینم مهنا خوشگلمه عشق یکی یدونه عمه جون (دختر دایی پوریا پارسا )     ...